top of page

Digitale innfordringstjenester

13. august 2019

Fair Collection leverer heldigitale innfordringsløsninger. Dette var ikke mulig å få til med eksisterende systemer, vi måtte derfor utvikle noe nytt. I samarbeid med en tredjepart som også ser verdien av et heldigitalt system har vi lagt ned mangfoldige timer i utvikling. Vår erfaring og kunnskap har gjort oss trygge på at dette er veien å gå.


McKinsey & Company gav ut en rapport i juli som bekrefter raskere og høyere løsningsgrader hos kreditorer som har heldigitalt og helautomatisk innfordring, mot dagens tradisjonelle som baserer seg mye på telefonisk kontakt. Dette stemmer godt overens med våre analyser og tilbakemeldingene vi får fra våre kreditorer og debitorer. Dette synes vi er utrolig spennende, og det gleder oss at vi gjennom vår digitale tilnærming gir bedre vilkår for alle parter.


Det finnes selvfølgelig krav og debitorer som ikke egner seg for digital innfordring, og dette har vi tatt på alvor. Vi leverer også derfor en hybrid modell med det beste fra to verdener.


Ønsker du å høre mer om dette? Da kan du sende en e-post til salg@fair.no.

Flere restauranter må slukke lysene for godt: 37 prosent konkursoppgang i serveringsbransjen i september

1. oktober 2024

Svindlere utgir seg for å være Fair Collection

12. september 2024

Moderat konkursnedgang i august – en krevende høst venter likevel norsk næringsliv

1. september 2024

Siste nytt

bottom of page