Maik har i over 20 år hjulpet våre kunder med å løse utfordringer knyttet til spørsmål om energi, avregning, fakturering, innfordring og andre tekniske spørsmål.
Å være fremtidsrettet, kompetent og pålitelig er viktig for å opprettholde et godt omdømme og høy kundetilfredshet. Dette er verdier som våre ansatte etterlever i hverdagen.
K`en i Maik står for kundesenter. Med Maik som din partner på kundeservice kan du være trygg på at våre serviceinnstilte medarbeidere vil håndtere deres kundehenvendelser i alle kanaler på en profesjonell, rask og effektiv måte.
Ta kontakt med oss for å diskutere hvordan våre tjenester kan møte dine spesifikke behov.
“Jeg vil anbefale Maik til andre, det er fordi vi har fått til mye bra sammen. Maik er endringsvillige i forhold til hvordan markedet endrer seg”
Therese Nordnes
Norgesnett
Ofte stilte spørsmål
Det er et smart valg! Ta kontakt med oss og så avtaler vi neste steg.
Vi er ikke låst til et KIS-system og kan levere tjenester uavhengig av kundesystem. Ta kontakt med oss og så kan vi sammen finne ut av hvordan vi best kan utføre tjenester for dere.
Om du ikke finner all informasjon på vår nettside kan du kontakte oss og så svarer vi opp alt du lurer på.
Vi er konkurransedyktig på pris og kan tilby både fastpris og timepriser slik at det er forutsigbart for dere. Ta kontakt med oss, så kan vi gi dere en oversikt over hva slags priser vi kan tilby.
Ja, dette er mulig. Flere av våre kunder gjør noe selv og får hjelp til andre ting. Tilbakemeldingen vi får er at dette er veldig positivt slik at de kan kjøpe noen timer med kritisk kompetanse i stedet for å ansette et årsverk.
Våre tjenester
Maik er eksperter innenfor energi. Vårt spesialiserte fokus resulterer i effektive prosesser og et sterkt engasjement for sluttkundens behov. Denne ekspertisen og kundesentrerte tilnærmingen gjør oss til en ideell tjenesteleverandør også for andre bransjer. Vi betjener flere kunder utenfor energisektoren, som verdsetter vår kompetanse og dedikasjon til å ivareta deres sluttkunders interesser.